Kesäkuun alussa järjestämme pelikasvattajien miitin Oulussa Vectorama-pelifestareilla. Lämpimästi tervetuloa mukaan!
Milloin: Perjantaina 5.6.2026 klo 16-18
Missä: Vectorama, pelifestari Ouluhallissa Oulussa https://vectorama.info/
Osallistuminen on maksutonta, ja siihen kuuluu kahvitarjoilu. Tapahtuma-alueelle saa jäädä vapaasti hengailemaan miitin jälkeen.
HUOM! Voimme huomioida vain 25.5. mennessä tulleet ilmoittautumiset kahvitarjoilussa.
Tule tutustumaan ja verkostoitumaan pohjoisten pelikasvattajien kanssa Vectorama-pelifestareilla. Vectorama on vuosittainen kesäkuun alussa oleva pelifestari Oulussa, joka kestää torstaista sunnuntaihin. Tapahtuma kerää yhteen noin parituhatta pelikulttuurin harrastajaa vauvasta vaariin. Pelifestareiden ohjelma on hyvin monipuolinen, sisältäen mm. kisoja, puheohjelmaa, e-urheilua, cosplayta, musiikkia sekä tietenkin pelaamista eri muodoissa.
Pelikasvattajien verkoston miitin tarkempi ohjelma vahvistuu lähempänä tapahtumaa. Miitti sisältää kahvituksen, paikallisten toimijoiden esittelyä sekä tietenkin rentoa keskustelua pelikasvatuksesta.
ILMOITTAUDU MUKAAN: https://forms.microsoft.com/e/iswSgNDaPd

Keskustelu on suljettu.